Onze projecten

workshop doelgroep schrijven
Schrijven voor je doelgroep: een workshop
Radboud Universiteit

De Radboud Universiteit krijgt nieuwe bachelorflyers. Met frisse, eigentijdse content die past bij de doelgroep. Mooi! Maar nu moeten al die flyers nog volgeschreven worden. Dat gaan de communicatiemedewerkers van de Radboud Universiteit zelf doen – best een klus. Wij hielpen ze op weg, met een workshop doelgroepgericht schrijven.

Lees meer
Pakkende voice-overs bij animaties
o.a. Belastingdienst en Radboud Universiteit

Je boodschap vertellen in een animatie? Goed idee. Helemaal als het om een complex of abstract onderwerp gaat. Want beeld en tekst versterken en ondersteunen elkaar. Nawwara bedenkt regelmatig verhaallijnen en schrijft heldere, pakkende voice-over teksten.

Lees meer
rake wervende teksten congres
VNG-congres groot succes, mede dankzij rake teksten
Vereniging Nederlandse Gemeenten (VNG)

Hoe zorg je ervoor dat je niet alleen zoveel mogelijk bezoekers op je congres krijgt, maar dat die bezoekers vervolgens ook makkelijk hun weg kunnen vinden? En: bij elke sessie precies weten wat ze te wachten staat? Het antwoord: door te starten bij die bezoeker!

Lees meer

verandercommunicatie organisatieverandering
Verandercommunicatie IV-organisatie
IV-organisatie Belastingdienst

De afdeling informatievoorziening van de Belastingdienst verandert. Dat heeft veel impact. Op medewerkers, opdrachtgevers, samenwerkingspartners… Wil je alle partijen meekrijgen? Dan is goede verandercommunicatie belangrijk. Waarbij je helder uitlegt wát er precies verandert. En vooral ook: waarom dat nodig is. Nawwara dacht en schreef mee.

Lees meer
heldere leesbare verzekeringsvoorwaarden
Met ‘saaie’ voorwaarden je merk versterken?!
Samenwerking Glasverzekering (SGV)

Een aansprekend filmpje, een inspirerende corporate story, een klinkende pay-off… allemaal uitstekende middelen om je als organisatie mee te positioneren. Maar juridische voorwaarden? Die moeten vooral ‘kloppen’, toch? Geen eer aan te behalen als het gaat om het neerzetten van je merk. SGV denkt daar anders over.

Lees meer
mifid klantcommunicatie
Heldere communicatie over financiële producten
ABN Amro Corporate Clients

Het belang van de klant centraal. Dat is het uitgangspunt van de nieuwe MiFID-regels voor financieel dienstverleners. En dat betekent onder andere: heldere, betrouwbare communicatie over de producten die je verkoopt. ABN AMRO Corporate Clients vroeg Nawwara om daarbij te helpen.

Lees meer
Social Media plan
Hogeschool van Arnhem en Nijmegen

Voor de HAN zijn social media onmisbaar, want daarmee bereik je havo-scholieren. En de havo-scholier van vandaag is de HAN-student van morgen. De HAN vroeg Nawwara en OSAGE om een SoMe-contentplan op te stellen. Wij op onze beurt riepen de hulp in van de echte experts: HAN-studenten!

Lees meer

Online vind je ons vanaf nu hier

Naar de nieuwe website

 

OSAGE

Mail info@osage.nl

Bel 020 4942485

Bekijk